American Nightmares
"Mr. Malevolent" (Danny Trejo) hijacks two millennials' computers and forces them to watch videos that reveal the consequences of various immoral crimes. Like "Tales from the Crypt" and "Tales From the Hood", "American Nightmares" is a star-studded, over-the-top horror experience that teaches you a lesson that you will soon not forget!