American Sasquatch: Man, Myth or Monster
American Sasquatch: Man, Myth, or Monster takes audiences on a groundbreaking investigation into one of the world’s greatest mysteries. Created by former police detective and best-selling author of the Missing 411 series, Dave Paulides, the film combines cutting-edge science with gripping storytelling — from quantum physics and advanced DNA analysis to the insights of PhD researchers and respected institutions. With startling evidence that blurs the line between folklore and reality, viewers are invited to confront compelling facts that may forever change how we see the legendary hairy biped.