Amy Meets - An African Journey Through a Child's Eyes
An international family make a last-minute decision to leave their hectic lifestyles behind and live an 8-month sabbatical in Southern Africa. A family adventure seen and told through the eyes of their 7 and 9-year-old children, Amy and Jason. With wide-eyed enthusiasm they discover the splendid world of travel and diversity as a family in Namibia, South Africa and Madagascar.