An Alternative Reality: The Football Manager Documentary
Featuring contributions from some of Football Manager’s creators and famous fans from the worlds of football and entertainment, 'An Alternative Reality: The Football Manager Documentary' will examine the game’s enduring appeal and how it has seeped into and influenced the culture of the world’s favourite game.