An American Satan
Founded in 1966 in California by Anton Szandor LaVey, the Church of Satan has often been surrounded by mysteries, scandals and moral panics. An immersive journey into one the most fascinating phenomena of American religious pluralism, featuring the views and personal stories by some of today’s active members of the church and other self-styled Satanists.