Anatomy of a Love Seen
From Writer/Director Marina Rice Bader (Executive Producer Elena Undone, A Perfect Ending) comes this film within a film that explores love in all its painful and messy glory. Six months ago Zoe and Mal fell for each other while filming a love scene, which led to an intense, whirlwind affair, followed by a devastating breakup. Soon after their split, things get complicated when the two have to meet on set once more to re-shoot that fateful sequence.