ANGEL HEART
New York 1955. Angel is an unemployed detective who cheerfully accepts a job from the strange Mr. Cyphre: find a disfigured and amnesic former singer who disappeared ten years ago without paying a debt. From the streets of Harlem to voodoo ceremonies in New Orleans, his investigation quickly becomes a descent into hell. All the witnesses that Angel questions are then brutally murdered and the police suspect Angel. The detective is terrified; he is plagued and exhausted by horrible visions. He wants to quit but Cyphre tells him the incredible truth.