Anni Manchi Sakunamule
With the impact on interpersonal relationships when two families in a small town choose to indulge in a multi-generational legal battle as it’s primary plot line, the story of ‘Anni Manchi Sakunamule’ is set in a fictional town of Victoriapuram and filmed in the scenic Nilgiris.