Antoine Griezmann: The Making of a Legend
Antoine Griezmann: The Making of a Legend is a 2019 documentary film directed by Alex Dell, following Antoine Griezmann's path from Real Sociedad in Spain, to Atletico Madrid, and all the way to winning the FIFA World Cup with France in 2018.