Apartment 143
A team of parapsychologists sets out to investigate a series of anomalous phenomena taking place in a newly occupied apartment. Telephone calls with no caller, mysterious shadows, extraordinary light emissions, flying objects, and exploding light bulbs, are some of the events they will face while recording their every step with state-of-the-art technology. Using infra-red filming, digital photography, psychophonic recordings, movement detectors, and magnetic field alteration meters, the group’s attempts to contact the “other side” will grow increasingly dangerous as they near a point of no return...