Architects: For Those That Wish To Exist At Abbey Road
England-based post-metalcore quintet Architects bring their monumental live show to the legendary Abbey Road Studios. The band perform songs from their critically acclaimed, self-produced ninth studio album For Those That Wish To Exist (2021) backed by Parallax Orchestra, which features some of England’s best and most versatile classical musicians, arranged and written by Simon Dobson; Parallax Orchestra's conductor and a three times British Composer award (BASCA) winner for his compositions.