Assembled: The Making of The Marvels
Take an intergalactic trip into the making of Marvel Studios "The Marvels." Join Co-Writer/Director Nia DaCosta and the cast and crew as they tell their experiences making this weird and wonderful film. Learn how the idea of entanglement opened both exciting opportunities as well as unusual challenges for the filmmakers. Step into all the different departments of production and discover how the design teams went about creating large-scale 360-degree sets, countless alien life forms, and one of the most elaborate LED sets ever. Find out how the stunt team took advantage of the character-switching to create some of the most complex fight scenes in MCU history. Join composer Laura Karpman as she experiments with sound to develop the score. From dance parties to kitten days, the entire cast and crew had an unforgettable time making "The Marvels." Discover all when you dive deep into "Assembled: The Making of The Marvels."