Asylum: Twisted Horror and Fantasy Tales
Brandon prepares to give his last stand-up comedy show. As his stories and jokes pass, the public begins to cheer up. But at that precise moment Brandon will realize that these stories have a strong relationship with his past. More than he imagines.