Avishai Cohen's Big Vicious
The phrasing and the pure and feverish sound of Israeli trumpeter Avishai Cohen, adopted New Yorker, make him a respected and beloved breath of the contemporary jazz scene. Enjoy his “Big Vicious” show at Jazz sous les pommiers 2019.