Babylon 5: The Lost Tales
Times change. Dangers remain. 10 years after he became President of the Interstellar Alliance, Sheridan prepares for a fateful Babylon 5 reunion that could prevent Earth's impending doom...if he will also compromise his core principles. Meanwhile, commander Lochley confronts an unexpected interloper on the way station - a being whose presence makes the B5 freeport the crossroads between heaven and hell. In Voices in the Dark, Series creator J. Michael Straczynski reunites with stars Bruce Boxleitner and Tracy Scoggins in two richly imagined stories set after the events of the original series. Richly imagined, too, is Straczynski's vision of the 23rd century (including a dazzling New York City) - a vision made more spectacular via filmmaking technology unavailable during the original series.