Babymetal:Live at Wembley
Witness the first-ever performance for a Japanese artist to headline at London's The SSE Arena, Wembley aka "Wembley Arena." Don't miss out watching this highly anticipated historical moment for BABYMETAL performing in front of their biggest international audience yet with over 12,000 fans there to be a part of it all. Relive the experience and see BABYMETAL's staggering performance mark a moment in history!