Bad Apples
It’s Halloween night, and two 'bad apples' decide to play some wicked tricks on the one house in a suburban cul-de-sac that is not celebrating Halloween. They terrorize a young couple in their home and these tricks become increasingly more sinister as the night progresses, finally ending in a Halloween the entire neighborhood will never forget.