Bad Boy Blues
A gripping action thriller of friendship and betrayal. Underworld hitman Paul recruits his childhood friend AD on his next job - the execution of a drug-dealing lawyer. But they are ambushed by armed police and a shoot-out ensues. Hijacking a minicab, they force the driver at gunpoint to act as a getaway. But AD has taken a bullet in his leg and is losing blood fast...