Ballad of Return
A wife's shocking revelations leave a family shaken in this drama. When Eduardo returns home to find his wife, Julia, on the brink of suicide, both of them are deeply shaken. Julia leaves home for some time, and as Eduardo learns more of her past, the husband's need to change the future leads to paranoia.