Banking On Africa - The Bitcoin Revolution
As the world races to lead the way in blockchain technology, could Africa have an advantage? This documentary follows the journey of Bitcoin pioneers as the continent seeks to leverage cryptocurrency to leapfrog standing world economic powers.