Banner 4th of July
In their late teens and early 20’s, the Banner siblings – Mitchell, Desiree and Danny – made it big as a rock group, but at the height of their fame, Desiree decided to leave the group, and everything fell apart. Now, fifteen years later, their mother has a plan to bring the group back together and heal her family. But will the siblings be able to put aside their differences and reunite, or will they remain estranged forever?