Barbra Streisand - Live In Concert 2006
Barbra Streisand is world renowned for thrilling audiences with her magical performances, her supreme vocal talent and setting box office records. Now fans can get front row seats to the best of Barbra Streisand captured in Streisand Live In Concert 2006. Capturing the record-breaking, 2006 North American tour from the sold-out Ft. Lauderdale show, with special guest multi-platinum recording ar...