Barenboim - 50 years on stage
On August 19, 2000, the Teatro Colón was filled to the brim with spectators longing to hear Daniel Barenboim play the piano. The concert included Ludwig van Beethoven's Sonata No. 23 'Apassionata', Frederic Chopin's Waltz in e minor, and more. Concert.