Batman: Bad Blood
The mysterious disappearance of Batman, coupled with the emergence of powerful and malevolent new villains in Gotham City, force Nightwing and Robin to take crime-fighting into their own hands – while simultaneously searching for their missing leader. They're not alone for long. New super heroes Batwoman and Batwing – each armed with her/his own sensibilities, physical abilities and crime-fighting tools – arrive in Gotham to assist in the cause. As this new "family" strives to find its own dynamic, chilling clues lead the group to suspect the Dark Knight may have gone over to the dark side. It's up to the entire Bat team to uncover the truth before Gotham City falls prey to its greatest threat yet.