Beavers: Patagonia Invaders
An award-winning documentary about one of the most absurd ideas on how to control the environment for profit. A tale about how a few beavers flew from Manitoba, Canada to colonize the southern part of South America. Filmed in Argentinean and Chilean Patagonia.