Beavis and Butt-Head Do the Universe
Beavis and Butt-Head go on a Space Shuttle mission in 1998, fall into a black hole, and reemerge on Earth in 2022, where they are pursued by the NSA, the Governor of Texas, and a highly-intelligent version of themselves from a parallel universe.