Bebe Rexha Live: On the Record
In advance of the release of her album Expectations, Bebe Rexha appeared before hometown fans in New York to perform material from the album, including "I'm a Mess" and "Shining Star" and some older hits like "Me, Myself & I." Between songs, she gives some inspirational advice to the crowd.