Beethoven - Piano Concerto No. 1 and Symphony No. 2
At the age of seven, Argentine pianist Martha Argerich made her debut with Ludwig van Beethoven’s Piano Concerto No. 1 in C major, Op. 15, a piece that would accompany her throughout her career. The celebrated pianist performs this signature piece at the Lucerne Festival with the Lucerne Festival Orchestra under the baton of Swedish conductor Herbert Blomstedt, who makes his festival debut with...