Beethoven - Symphony No. 5 in C minor, Op. 67
Sir Simon Rattle conducts the London Symphony Orchestra in a performance of Ludwig van Beethoven’s famous Symphony No. 5 in C minor, Op. 67. This performance was recorded at LSO St Luke’s in London, UK, in 2020. Here's a fascinating question: Does Beethoven's famous Fifth still have the power to surprise us? We're willing to bet that it does: thanks to Sir Simon Rattle's mischievous enthusiasm,...