Ben 10 vs. The Universe: The Movie
When a blast from Ben’s past – Vilgax – returns to do double the damage on Team Tennyson and planet Earth itself, Ben must go interstellar to save the day while Gwen and Grandpa Max team-up with Kevin to protect the world in Ben’s absence, but when our boy hero is confused for the villain in space, Ben is forced to defend himself in the trial of a century!