Beverly Hills Chihuahua 2
Everybody's favorite talking Chihuahuas are back in Disney's Beverly Hills Chihuahua 2, the comedy that's a pack of outrageous fun for the whole family. Puppy mayhem turns the lives of newlywed Chihuahua parents Papi and Chloe upside down when their rambunctious, mischievous puppies present one challenge after another. But when their human owners end up in trouble, the tiny pups will stop at nothing to save them - because in good times and hard times, the family always sticks together. So Papi, Chloe and the puppies embark on a heroic adventure, proving once again that big heroes come in small packages. Featuring an all-star cast, including George Lopez (voice of Papi), this heartwarming tale of the meaning of family, friendship and loyalry is a special breed of fun - times five.