Bitter Harvest
Set between the two World Wars and based on true historical events, BITTER HARVEST conveys the untold story of the Holodomor, the genocidal famine engineered by the tyrant Joseph Stalin. The film displays a powerful tale of love, honour, rebellion and survival at a time when Ukraine was forced to adjust to the horrifying territorial ambitions of the burgeoning Soviet Union. With an exceptional cast of established and rising stars, the film epically recreates one of the most dramatic and dangerous episodes in the history of 20th Century Europe.