Black Sabbath - Pop Shop: Part 1
In the history of rock, Black Sabbath is considered the pioneer of metal. Led by Ozzy Osbourne on vocals and Tony Iommi on guitar, Black Sabbath influenced the heavy metal scene, but also many bands with sometimes very different musical styles, like the Cardigans, Kyuss, and Black Flag. In 1970, RTB cameras filmed the British group in concert, in Brussels, in its original formation.