BLACKPINK - The Show
The Show opened with "Kill This Love", following a video featuring sights of dark and empty cities around the world.[9] Apart from live performances it also included several pre-recorded tracks.[10] Each member performed their own solo stage; Jennie performed her song "Solo" with new rap lyrics written by her, and Rosé shared a preview of her solo debut "Gone", while Jisoo and Lisa performed covers of Tove Lo's "Habits (Stay High)" and Doja Cat's "Say So " respectively, both adding new self-written lyrics .