Blippi's Out of this World Space Adventure
Blippi visits the Kennedy Space Center and learns about the history of space exploration in preparation for an out of this world adventure of his own; he learns what it takes to be an astronaut, gets an in-depth look at the Apollo moon mission, and sees real rockets!