Bobby Jones: Stroke of Genius
His ability made him a star, but it was his passion that made him a legend. Robert "Bobby" Tyre Jones, Jr. (Jim Caviezel, "The Passion of Christ") was perhaps the most naturally gifted golfer in the history of the game. Battling a disabling illness and a volcanic temper, Jones struggled through a succession of early defeats to reach the pinnacle of his sport - becoming, at age 28, the only man ever to win the coveted Grand Slam of golf. But it was his devotion to his wife Mary (Claire Forlani, "Meet Joe Black") that led to the astounding announcement that shocked the world, in this inspirational true story of one of sport's greatest icons.