Body of Evidence
Sex bomb Rebecca Carlson played by Madonna, parades around naked in front of the open windows of her houseboat at all hours, even while the lobstermen catch crabs. When Rebecca's latest conquest, a multi-millionaire, dies of a heart attack while making love to her she becomes a suspect. With eight million dollars bequeathed to Rebecca in her lover’s will, District Attorney Robert Garrett (Joe Mantegna) can’t shake the idea that she killed her rich lover with wild sex knowing that he had a weak heart, just so that she could get her mitts on the money. However, Frank Dulaney (Willem Dafoe), Rebecca's lawyer, thinks differently, suspecting instead the millionaire's private secretary Joanne Braslow (Anne Archer), who was dumped by the millionaire for Rebecca. Besides which, Frank, attracted to Rebecca himself, starts a sadomasochistic affair with her and throws legal ethics out the window.