Boo! A Madea Halloween
On the spookiest night of the year, Madea is summoned to keep a watchful eye on Brian's teenage daughter and keep her out of trouble. Little does she know, the trouble is coming for her. Fortunately, or not, she has her posse of Bam, Hattie and Joe to shield off ghosts and killer clowns. It's a fright fest where all hell-arity breaks loose.