BORUTO -NARUTO THE MOVIE-
With Naruto as the Seventh Hokage, Hidden Leaf Village is planning to host the Chunin Exams to train new shinobi from the village and from their allied villages. Among the entrants are Sasuke's daughter, Sarada, Mitsuki, an exceptionally talented yet mysterious shinobi… And Boruto, Naruto's talented but impetuous son.