Boudu Saved from Drowning Boudu Saved from Drowning
A Parisian bookseller, Lestingois, fishes Boudu, a vagrant, out of the river Seine. He befriends the tramp and puts him up at home, where Boudu causes nothing but trouble. However, events take a different turn when Boudu wins the lottery. Starring Michel Simon and Charles Granval, renowned director Jean Renoirs 1932 classic farce Boudu Saved From Drowning (Boudu sauve des eaux) has been beautifully restored and features a previously missing scene which was, by chance, conserved in the original negative.