Bridget Jones: The Edge of Reason
Renee Zellweger is back as everyone's favorite witty heroine in Bridget Jones: The Edge of Reason. Not that Bridget's counting, but it's been six wonderful weeks, four fabulous days, and seven precious hours with one flawless boyfriend, Mark Darcy (Colin Firth). But when mischievous and devilishly charming Daniel Cleaver (Hugh Grant) arrives on the scene claiming to be a reformed man, can Bridget find a way to make true love last forever? It's the "absolutely hilarious" (Jim Ferguson, ABC-TV) romantic comedy that proves there's nothing like love to send you over the edge.