Bruce Hornsby and the Noisemakers: Three Nights on the Town
Beloved singer-songwriter Bruce Hornsby brings his band of Noisemakers to play Three Nights On The Town. This video includes highlights from the groups October 2004 performances at New York Citys Town Hall plus exciting behind the scenes footage.