Bruce Springsteen & The E Street Band - The Legendary 1979 No Nukes Concert
Legendary performances by Bruce Springsteen and the E Street Band at the 1979 No Nukes concerts. Features all 13 songs newly edited from original film footage, restored and remixed in HD.