Bugs Bunny Superstar
What was it like to work in Termite Terrace back in the day? It was crazy, creative - and out of it came Bugs Bunny, Daffy Duck and more cartoon icons. Bugs Bunny Superstar is the you-had-to-be-there (and now you can be) tale of those days, hosted by ace animator and droll raconteur Robert Clampett, augmented by interviews with drawing-board legends Friz Freleng and Tex Avery, narrated by Orson Welles, and including nine complete cartoons that are prime examples of the collaborative efforts of Warner cartoonists, ink-and-painters, effects artists and others. "No idea was too outrageous," Clampett says. Seeing rare home movies of the animators as they act out ideas adds to that sense of unrestrained creativity.