Bush - Live In Tampa
Performing to a sold out crowd of 10,000 die hard fans in Tampa, during their critically acclaimed 2019 Altimate Tour, BUSH Rocks Tampa like never before! This concert features the band's biggest hits including "Machinehead", "Glycerine", "Comedown", "Swallowed", "Everything Zen", and also features their newest hit song, "Bullet Holes" from the new Blockbuster John Wick 3 Movie Soundtrack !