Capital Cities - Live at The Hangout Festival
Capital Cities performs live at The Hangout Music Fest in 2014. The show, in support of their debut album, In A Tidal Wave Of Mystery, features a performance of their global hit "Safe and Sound" and songs, "Farrah Fawcett Hair" and "Love Away." The band's song "Safe and Sound" was 1 on the US Alternative Songs chart.