Caravaggio: The Soul and the Blood
An exciting and unsettling cinematic journey through the life, work and torments of Caravaggio. Light and shadow, contrasts and contradictions, genius and intemperance distinguish his existence and his art. A narrative and visual excursus, filmed in: Milan, Florence, Rome, Naples and Malta.