Carla's Song
1987, love in time of war. A bus driver George Lennox meets Carla, a Nicaraguan exile living a precarious, profoundly sad life in Glasgow. Her back is scarred, her boyfriend missing, her family dispersed; she's suicidal. Once home, Carla's nightmarish memories take over, and Carla and George are thrown into the thick of the US war against the Sandinistas.