Carlos Vives: Más + Corazón Profundo Tour: En vivo desde la Bahía de Santa Marta
This concert by Carlos Vives was filmed live from his hometown of Santa Marta, Colombia in Playa de los Cocos in 2015. Shot in HD video from his Más + Corazón Profundo Tour, the feature contains over 19 tracks and 90 minutes of live content.