Carole King - Welcome To My Living Room
Filmed in Southern California in 2005, Welcome to My Living Room is an intimate, unadorned glimpse into Carole King's sold-out Living Room World Tour, featuring 21 Top 40 hits from one of the greatest songwriters in history!